/
/
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży

Dąbrowa Górnicza (obszar działania – Polska południowa)

Twój zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów (na obszarze Polski południowej) na projekty dot. wewnętrznych systemów transportowych
  • Analiza potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań dostosowanych do ich wymagań
  • Doradztwo techniczne i koncepcyjne w obszarze oferowanej technologii i komponentów
  • Przygotowywanie wycen i ofert, prowadzenie negocjacji handlowych
  • Realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie w CRM
  • Współpraca bezpośrednia z klientami strategicznymi wg planu wizyt
  • Ocena ryzyka i zgodności wykonywanych ofert i projektów
  • Ścisła współpraca z zespołem konstruktorów oraz pracownikami montażu i produkcji

Jakie mamy oczekiwania?

  • Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe)
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Znajomość zagadnień technicznych w branży producentów maszyn i urządzeń, linii transportowych oraz produkcyjnych
  • Znajomość programów CAD
  • Praktyczna znajomość rysunku technicznego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Nastawienie na proponowanie rozwiązań dla klientów oraz indywidualne podejście do klienta
  • Umiejętność budowania relacji, samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (ok. 50-60% czasu pracy to praca w terenie)
  • Chęć do podnoszenia kwalifikacji i rozwijania nabytych umiejętności

Mile widziane:

  • Znajomość rozwiązań technicznych stosowanych w branży Automotive, w branży spożywczej
  • Doświadczenie na stanowisku konstruktor, technolog lub mechanik
  • Doświadczenie w pracy w zespole projektowym
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Na tym stanowisku oferujemy:

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze
  • Samochód służbowy (również do celów prywatnych) i kompleksowe wyposażenie IT
  • Atrakcyjna kwartalna premia zadaniowa
  • Premia roczna uzależniona od realizacji celów kwartalnych
  • Zespołowy system sprzedaży zapewniający najwyższą jakość obsługi klienta
  • Przejrzyste procedury współpracy z klientami oraz komunikacji wewnętrznej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do platformy językowej dla pracownika oraz osoby mu bliskiej
  • Możliwość dofinansowania do studiów oraz specjalistycznych kursów
  • System rekomendacji pracowników
  • Spotkania integracyjne
  • Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
  • Upominki świąteczne
  • Zorganizowany proces wdrożenia na stanowisko
  • Ciekawe i różnorodne zadania
  • Możliwość rozwoju i awansu w firmie współpracującej z ponad 70 renomowanymi producentami
  • Pracę z ludźmi z pasją i w dobrej atmosferze

Elementem procesu rekrutacji jest weryfikacja informacji zawartych w CV, na co kandydat wyraża pisemną zgodę. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).

Administratorem Pani/a danych osobowych jest Archimedes Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 133. NIP 8792281621, KRS 26946 2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod numerem tel +48 56 6577 313 lub adresem e-mail daneosobowe@archimedes.pl.

Partnerzy

Zamknij menu

Wyszukiwarka produktów

Start typing and press Enter to search

Twoja lista produktów do zapytania

Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego newslettera!