Toruń
Twój zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów, w tym m.in.: sporządzanie ofert, prowadzenie korespondencji, informowanie o dostępnej ofercie handlowej i statusie zamówienia, negocjowanie warunków współpracy, przygotowanie wycen
- Aktywne podejmowanie działań w celu nawiązania pierwszego kontaktu z potencjalnymi nowymi klientami, pozyskiwanie danych kontaktowych do osób decyzyjnych
- Badanie potrzeb klientów, mający na celu rozwój cross- i up-sellingu
- Tworzenie listy potencjalnych klientów
- Raportowanie wykonanych czynności w systemie CRM
Jakie mamy oczekiwania?
- Wyksztalcenie min. średnie
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność komunikacji e-mailowej w języku angielskim
- Swoboda rozmowy, umiejętność zadawania pytań
- Samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie sprzedażowe
- Doświadczenie w branży technicznej
- Prawo jazdy kat. B
Na tym stanowisku oferujemy:
- Premia w wysokości uzależnionej od stopnia realizacji celów sprzedażowych
- Zorganizowany proces wdrożenia na stanowisko
- Konkursy dla pracowników z atrakcyjnymi nagrodami
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w kursach i szkoleniach
Elementem procesu rekrutacji jest weryfikacja informacji zawartych w CV, na co kandydat wyraża pisemną zgodę. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Archimedes Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 133. NIP 8792281621, KRS 26946 2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod numerem tel +48 56 6577 313 lub adresem e-mail daneosobowe@archimedes.pl.