/
/
Działalność eksportowa Archimedes Sp. z. o.o. w krajach Niemcy, Ukraina i Czechy
Działalność eksportowa Archimedes Sp. z. o.o. w krajach Niemcy, Ukraina i Czechy

Archimedes Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Działalność eksportowa Archimedes Sp. z. o.o. w krajach Niemcy, Ukraina
i Czechy”

Cel: przygotowanie przedsiębiorstwa Archimedes do rozpoczęcia promocji i sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych – Niemiec, Ukrainy i Czech.

Opis przedsięwzięcia:

Przedmiotem projektu jest wsparcie działań eksportowych produkowanych systemów transportu wewnętrznego, tj. przenośników do transportowania różnego typu produktów, półproduktów bądź materiałów, pozwalające na automatyzację procesu transportowania. 

Projekt przewiduje udział w jednych, zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze WYSTAWCY oraz sześciu działaniach targowych jako ODWIEDZAJĄCY. Udział w targach zostanie poprzedzony dodatkowymi działaniami realizowanymi w ramach projektu, takimi jak: 

  • usługa tłumaczenia strony internetowej na języki obce;
  • usługi prawne – konsultacja wzoru umowy handlowej na rynek niemiecki, 
  • usługa związana z organizacją przyjazdowej wizyty studyjnej dla potencjalnych klientów z rynków zagranicznych;
  • usługa projektowania materiałów marketingowych i ich produkcja, zaprojektowanie i wytworzenie zabudowy targowej wielorazowego użytku, realizacja kampanii promocyjnej w sferze online, 
  • wdrożenie zmiany procesowej – moduł B2B w języku angielskim. 

Realizując projekt firma dokonana ekspansji na rynki Niemiec, Ukrainy i Czech, celem wzrostu konkurencyjności i rozszerzenia rynku zbytu, co przyczyni się do zaspokojenia potrzeb zabezpieczenia dochodów i zdobycia Klientów. 

Produktem eksportowym planowanym do sprzedaży na nowych rynkach w ramach wdrożenia Strategii Internacjonalizacji będą systemy transportu wewnętrznego, nazywane również systemami przenośników są to urządzenia mające za zadanie transportowanie rożnego typu produktów, półproduktów bądź materiałów. 

Projekt będzie realizowany w ramach pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w okresie od 01.02.2021 roku do 28.02.2022 roku.

Projekt osiągnie następujące wskaźniki rezultatu:

  • Liczba przedsiębiorstw, które weszły na nowe zagraniczne rynki: 1
  • Liczba zagranicznych kontraktów handlowych zawartych w wyniku realizacji projektu (kryterium C.2): 7
  • Liczba przedsiębiorstw, które wprowadziły zmiany procesowe: 1
  • Liczba zaprojektowanych kampanii marketingowych i reklamowych: 1
  • Liczba zaprojektowanych dokumentów wspierających proces negocjacji oraz zawierania kontraktów: 1

Wartość projektu: 559 561,95 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 273 303,02 zł 

Partnerzy

Zamknij menu

Wyszukiwarka produktów

Start typing and press Enter to search

Twoja lista produktów do zapytania

Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego newslettera!