Archimedes Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Działalność eksportowa Archimedes Sp. z. o.o. w krajach Niemcy, Ukraina
i Czechy”
Cel: przygotowanie przedsiębiorstwa Archimedes do rozpoczęcia promocji i sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych – Niemiec, Ukrainy i Czech.
Opis przedsięwzięcia:
Przedmiotem projektu jest wsparcie działań eksportowych produkowanych systemów transportu wewnętrznego, tj. przenośników do transportowania różnego typu produktów, półproduktów bądź materiałów, pozwalające na automatyzację procesu transportowania.
Projekt przewiduje udział w jednych, zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze WYSTAWCY oraz sześciu działaniach targowych jako ODWIEDZAJĄCY. Udział w targach zostanie poprzedzony dodatkowymi działaniami realizowanymi w ramach projektu, takimi jak:
- usługa tłumaczenia strony internetowej na języki obce;
- usługi prawne – konsultacja wzoru umowy handlowej na rynek niemiecki,
- usługa związana z organizacją przyjazdowej wizyty studyjnej dla potencjalnych klientów z rynków zagranicznych;
- usługa projektowania materiałów marketingowych i ich produkcja, zaprojektowanie i wytworzenie zabudowy targowej wielorazowego użytku, realizacja kampanii promocyjnej w sferze online,
- wdrożenie zmiany procesowej – moduł B2B w języku angielskim.
Realizując projekt firma dokonana ekspansji na rynki Niemiec, Ukrainy i Czech, celem wzrostu konkurencyjności i rozszerzenia rynku zbytu, co przyczyni się do zaspokojenia potrzeb zabezpieczenia dochodów i zdobycia Klientów.
Produktem eksportowym planowanym do sprzedaży na nowych rynkach w ramach wdrożenia Strategii Internacjonalizacji będą systemy transportu wewnętrznego, nazywane również systemami przenośników są to urządzenia mające za zadanie transportowanie rożnego typu produktów, półproduktów bądź materiałów.
Projekt będzie realizowany w ramach pomocy de minimis oraz pomocy publicznej w okresie od 01.02.2021 roku do 28.02.2022 roku.
Projekt osiągnie następujące wskaźniki rezultatu:
- Liczba przedsiębiorstw, które weszły na nowe zagraniczne rynki: 1
- Liczba zagranicznych kontraktów handlowych zawartych w wyniku realizacji projektu (kryterium C.2): 7
- Liczba przedsiębiorstw, które wprowadziły zmiany procesowe: 1
- Liczba zaprojektowanych kampanii marketingowych i reklamowych: 1
- Liczba zaprojektowanych dokumentów wspierających proces negocjacji oraz zawierania kontraktów: 1
Wartość projektu: 559 561,95 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 273 303,02 zł