/
/
Informacja o inwentaryzacji w firmie Archimedes!
Informacja o inwentaryzacji w firmie Archimedes!

Informujemy, że w dniach 27-29.12.2023 w firmie Archimedes odbędzie się inwentaryzacja. W związku z tym przyjmujemy następujący porządek obsługi zleceń:

  1. Zamówienia do realizacji na grudzień przyjmujemy do 27 grudnia do godziny 12:00 jeżeli towar jest w magazynie.
  2. Ostatnie wysyłki realizujemy do dnia 27 grudnia.
  3. Zamówienia złożone po 27 grudnia po godzinie 12:00 lub niezrealizowane do 27 grudnia będą kolejno rejestrowane w systemie sprzedaży, a ich realizacja nastąpi po zakończeniu inwentaryzacji w styczniu 2024.
  4. Planowane wznowienie sprzedaży oraz wysyłka towaru rozpocznie się od 02.01.2024.
  5. Przez cały czas trwania inwentaryzacji Dział Handlowy pozostaje do Państwa dyspozycji.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o zaplanowanie zamówień w naszej firmie.

Dziękujemy za zaufanie,

Zespół Archimedes

Partnerzy

Zamknij menu

Wyszukiwarka produktów

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.