Informujemy, że w dniach 27-29.12.2023 w firmie Archimedes odbędzie się inwentaryzacja. W związku z tym przyjmujemy następujący porządek obsługi zleceń:
- Zamówienia do realizacji na grudzień przyjmujemy do 27 grudnia do godziny 12:00 jeżeli towar jest w magazynie.
- Ostatnie wysyłki realizujemy do dnia 27 grudnia.
- Zamówienia złożone po 27 grudnia po godzinie 12:00 lub niezrealizowane do 27 grudnia będą kolejno rejestrowane w systemie sprzedaży, a ich realizacja nastąpi po zakończeniu inwentaryzacji w styczniu 2024.
- Planowane wznowienie sprzedaży oraz wysyłka towaru rozpocznie się od 02.01.2024.
- Przez cały czas trwania inwentaryzacji Dział Handlowy pozostaje do Państwa dyspozycji.
Zwracamy się do Państwa z prośbą o zaplanowanie zamówień w naszej firmie.
Dziękujemy za zaufanie,
Zespół Archimedes