Dąbrowa Górnicza
Twój zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa klientów – prowadzenie korespondencji, informowanie o ofercie i statusie zamówień
- Negocjowanie warunków współpracy i doradztwo techniczne w zakresie oferty handlowej firmy
- Ścisła współpraca z handlowcami terenowymi
- Analiza potrzeb klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i monitorowanie skuteczności ofert
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz identyfikacja i segmentacja rynku
- Ciągłe poszerzanie wiedzy technicznej
- Raportowanie działań w systemie CRM
Jakie mamy oczekiwania?
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne)
- Biegła obsługa komputera i zdolność szybkiego przyswajania nowych systemów (w tym CRM)
- Swoboda w komunikacji z klientami oraz umiejętność budowania relacji
- Otwartość, inicjatywa i odwaga w nawiązywaniu kontaktów
- Samodzielność, konsekwencja w działaniu i dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na zmiany
Mile widziane:
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów B2B
- Doświadczenie w branży technicznej
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Na tym stanowisku oferujemy:
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Konkurencyjne wynagrodzenie – atrakcyjna podstawa + premia kwartalna uzależniona od wyników zespołu
- Zorganizowany proces wdrożenia na stanowisko
- Perspektywy rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Ciekawe i różnorodne zadania w zespole ludzi z pasją
- Dużą samodzielność w organizacji czasu pracy
- Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach rozwijających wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste
- Stabilność – stawiamy na długofalową współpracę
Elementem procesu rekrutacji jest weryfikacja informacji zawartych w CV, na co kandydat wyraża pisemną zgodę. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Archimedes Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 133. NIP 8792281621, KRS 26946 2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod numerem tel +48 56 6577 313 lub adresem e-mail daneosobowe@archimedes.pl. 3.