Wrzesień, październik i listopad 2021r. w firmie Archimedes to czas startu realizacji długo planowanej kampanii wprowadzania naszych systemów transportu wewnętrznego na rynki europejskie. Przyjęte kierunki internacjonalizacji w I etapie to Niemcy, Czechy i Ukraina. Przy wsparciu środkami pozyskanymi z Unii Europejskiej mogliśmy przygotować szeroko zakrojoną kampanię budującą świadomość marki na wybranych rynkach oraz kampanie promowania produktu.
W ramach rozeznania rynku i podjęcia pierwszych kontaktów eksportowych ruszyliśmy na targi. We wrześniu drużyna Archimedesa uczestniczyła w Fachpack– europejskich targach opakowań, technologii i procesów. 788 wystawców z 33 krajów, inspirująca wymiana doświadczeń, tematów i pomysłów.
Kolejna drużyna w październiku reprezentowała firmę Archimedes w Miningworld Ukraine 2021, czyli specjalistycznej wystawie wydobywczej. Wybór miasta do organizacji targów nie był przypadkowy – wokół trójkąta utworzonego przez Zaporoże, Dniepr i Krzywy Róg znajdują się największe aglomeracje przemysłowe na Ukrainie, takie jak Krywbas i Donbas. Prydneprovsk Region Gospodarczy to centrum przemysłu wydobywczego, hutniczego, energetycznego i inżynieryjnego, a także główna lokalizacja gigantów przemysłowych.
W tym samym czasie w Stuttgarcie odbywają się targi Międzynarodowe Targi Automatyki Produkcji i Montażu Motek – wiodące wydarzenie w obszarach automatyzacji produkcji i montażu, technologii podawania i przepływu materiałów, racjonalizacji poprzez technologię przeładunku (w tym przemysłowego). I tu nie mogło nas zabraknąć!
Połowa europejskich wojaży za nami!
Czekają nas jeszcze 4 wydarzenia, w których będziemy uczestniczyli w najbliższym czasie:
- International Engineering Fair, Brno, Czechy
- IZB Automotive, Wolfsburg, Niemcy
- Fruit Logistica, Berlin, Niemcy
- Drinktec – Monachium, Niemcy
Wydarzeniom wyjazdowym towarzyszą działania na płaszczyźnie wsparcia nowego produktu działaniami promocyjnymi w Internecie, działaniami w zakresie video contentu i tradycyjnego wsparcia działu handlowego materiałami marketingowymi.