W Archimedes rekrutacja to zazwyczaj system 2-3 spotkań skupionych na poszukiwaniu u kandydata określonych kompetencji. Zobacz, jak wygląda ten proces krok po kroku:

1
Wyślij do nas swoje CV. Pamiętaj, że do każdej aplikacji podchodzimy indywidualnie w zależności od stanowiska, na które aplikujesz.

2
Wybrane osoby otrzymają od nas telefon z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną, która może odbyć się w siedzibie firmy lub zdalnie.

3
Podczas rozmowy rekrutacyjnej postaramy się dowiedzieć o Tobie jak najwięcej. Rozmowa zazwyczaj trwa około 30 – 45 minut. Podczas spotkania weryfikujemy informacje o doświadczeniu, które były zawarte w CV.

4
Na tym etapie sprawdzamy Twoje umiejętności. Ten proces może odbywać się w kilku etapach, jednak staramy się, aby przeprowadzić go możliwie najszybciej. Szanujemy Twój cenny czas.

5
Wybranym kandydatom przedstawiamy warunki zatrudnienia. Po ich przyjęciu wręczamy niezbędne dokumenty do wypełnienia i już wkrótce widzimy się na pokładzie!

6
To nie koniec! Zatrudniony pracownik może brać udział w rekrutacji wewnętrznej na inne stanowisko, jeśli tylko czuje, że odpowiada ono jego kwalifikacjom.