Rekrutacja

W Archimedes rekrutacja to zazwyczaj system 2-3 spotkań skupionych na poszukiwaniu u kandydata określonych kompetencji. Zobacz, jak wygląda ten proces krok po kroku:

1

Wyślij do nas swoje CV. Pamiętaj, że do każdej aplikacji podchodzimy indywidualnie w zależności od stanowiska, na które aplikujesz.

2

Wybrane osoby otrzymają od nas telefon z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną, która może odbyć się w siedzibie firmy lub zdalnie.

3

Podczas rozmowy rekrutacyjnej postaramy się dowiedzieć o Tobie jak najwięcej. Rozmowa zazwyczaj trwa około 30 – 45 minut. Podczas spotkania weryfikujemy informacje o doświadczeniu, które były zawarte w CV.

4

Na tym etapie sprawdzamy Twoje umiejętności. Ten proces może odbywać się w kilku etapach, jednak staramy się, aby przeprowadzić go możliwie najszybciej. Szanujemy Twój cenny czas.

5

Wybranym kandydatom przedstawiamy warunki zatrudnienia. Po ich przyjęciu wręczamy niezbędne dokumenty do wypełnienia i już wkrótce widzimy się na pokładzie!

6

To nie koniec! Zatrudniony pracownik może brać udział w rekrutacji wewnętrznej na inne stanowisko, jeśli tylko czuje, że odpowiada ono jego kwalifikacjom.

Partnerzy

Zamknij menu

Wyszukiwarka produktów

Start typing and press Enter to search

Twoja lista produktów do zapytania

Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego newslettera!