/
/
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami
  • Analiza potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań dostosowanych do ich wymagań
  • Doradztwo techniczne i koncepcyjne dla klientów w obszarze oferowanej technologii i komponentów
  • Przygotowywanie wycen i ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie
  • Współpraca bezpośrednia z klientami strategicznymi wg planu branżowych
  • Podnoszenie kwalifikacji sprzedażowych oraz produktowych

Oczekiwania na tym stanowisku:

  • Znajomość zagadnień technicznych oraz utrzymania ruchu w branży producentów maszyn i urządzeń, linii transportowych oraz produkcyjnych branż przetwórczych
  • Doświadczenie w obszarach prowadzenia rozmów sprzedażowych oraz negocjacji handlowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Nastawienie na proponowanie rozwiązań dla klientów oraz indywidualne podejście do klienta
  • Odwaga, samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (ok. 70% czasu pracy to praca w terenie)
  • Chęć do podnoszenia kwalifikacji i rozwijania nabytych umiejętności.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z zakresu przeprowadzania oceny stanu technicznego elementów linii produkcyjnych 
  • Doświadczenie w pracy w terenie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym 

Na tym stanowisku oferujemy:

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji kandydata
  • Samochód służbowy (także do celów prywatnych) i kompleksowe wyposażenie IT
  • Wysoka kwartalna premia zadaniowa 
  • Premia roczna uzależniona od realizacji celów kwartalnych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Spotkania integracyjne
  • Zaplanowany proces onboardingu
  • Zintegrowany system zarządzania sprawami z klientem oraz komunikacji wewnętrznej
  • Przejrzyste procedury współpracy z klientami oraz komunikacji wewnętrznej
  • Możliwość rozwoju i awansu w firmie współpracującej z ponad 70 renomowanymi producentami
  • Pracę z ludźmi z pasją, we wspierającej i dobrej atmosferze

Elementem procesu rekrutacji jest weryfikacja informacji zawartych w CV, na co kandydat wyraża pisemną zgodę. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).

Administratorem Pani/a danych osobowych jest Archimedes Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 133. NIP 8792281621, KRS 26946 2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod numerem tel +48 56 6577 313 lub adresem e-mail daneosobowe@archimedes.pl. 3. 

Partnerzy

Zamknij menu

Wyszukiwarka produktów

Start typing and press Enter to search

Twoja lista produktów do zapytania

Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego newslettera!